Понеділок, 23.09.2019, 04:01
Вітаю Вас Гость | RSS

Хустський навчально-виховний комплекс №1

Форма входу
Категорії розділу

Оголошення

Головна » Дошка оголошень (1)

Нормативні документи [0]Різне [1]

"... Я знаю пароль, і бачу орієнтир ...."
Для участі у вебінарі:
Зареєструватися (посилання в календарі).
Встановити клієнт Microsoft Lync 2010 Attendee
Отримати на пошту посилання на вебінар (якщо вебінар закритий)
В назначений час увійти по посиланню на вебінар
Матеріали по вебінарам будуть розташовані після завершення заходу (1-2 дні) в веб-сховищі, якщо вебінар відкритий, то посилання на нього розташоване в календарі.
Питання, що виникають.
Що мені потрібно для участі у мережній нараді?
Для участі у вебінарі необхідно мати комп’ютер з колонками, доступ до Інтернет, а також встановлений клієнт Lync Attendee. Що таке Lync Attendee?
Microsoft Lync 2010 Attendee – це клієнт конференцій, який дає змогу користувачам брати участь у мережних нарадах без інсталяції програми Microsoft Lync 2010.
Як встановити Lync Attendee?
Якщо ви працюєте на своєму персональному комп’ютері, то завантажте адмін версію програми за цим посиланням. Якщо ви працюєте на шкільному або публічному комп’ютері, то завантажте версію для користувача за цим посиланням.
Чому я не чую звук доповідача?
Звук виключений у налаштуваннях програми Lync.
Необхідно перевірити звук у розділі головного меню Параметры – Звуковые устройства. Також, перевірте, що іконка динаміка включена у лівому куті над списком учасників мережної наради.
Звук виключений у налаштуваннях комп’ютера.
Необхідно перевірити налаштування звуку у строчці головного меню вашого комп’ютера. Натисніть на іконку динаміка у правому нижньому куті біля годинника і зніміть галочки Вкл/Викл
Ваш Інтернет браузер не має необхідних плагінів.
Встановіть плагін Microsoft Silverlight, який дозволяє запускати застосунки, які мають анімацію, векторну графіку та аудіо і відео роліки. Якщо проблема не вирішилась, встановіть останню версію Internet Explorer яка відповідає вашій версії операційної системи
Ваша звукова карта використовує застарілі драйвери, що не підтримують звук у Lync.
В головному меню Пуск – Панель управления. Оберіть Звуки и аудиоустройства. У меню Аудіоустройства ви побачите назву звукового обладнання, що використовується. Скористуйтесь пошуком в Інтернет і знайдіть останні оновлення для вашого обладнання і встановіть їх на комп’ютер.
При заході у мережну нараду ви обрали Lync Web App.
Використовуючи Lync Web App Ви не зможете чути доповідача. Веб застосунок поки що не підтримує функціонал передачі звуку Чому доповідач не чує мене? Необхідно перевірити мікрофон у розділі головного меню Lync Параметры – Звуковые устройства. Якщо мікрофон виключений у налаштуваннях програми Lync - перевірте, що іконка мікрофона включена у лівому куті над списком учасників мережної наради. Якщо мікрофон виключений у налаштуваннях вашого комп’ютера - натисніть на іконку динаміка у правому нижньому куті біля годинника і зніміть галочки Вкл/Викл у налаштуваннях мікрофона.
Вебінари | Переглядів: 384 | Дата: 09.06.2013 | Коментарі (0)